Zdravim,

co me jen tak napadlo.
Predpokladam, ze se ti jedna o standarni anotace @OneToMany @ManyToOne atd.
Co takhle k tomu pristoupit jako ke vsem anotacim v Jave, tj. reflexe a
prohledani vsech trid v nejakem balicku.

Je to sice asi psani znovu tehoz, jelikoz JPA, Hibernate atd. si to urcite taky
delaji, ale pokud to nijak nepublikuji, tak co jineho.

napr po par dotazech na googlu.:
http://www.kodejava.org/examples/503.html
http://bill.burkecentral.com/2008/01/14/scanning-java-annotations-at-runtime/ -
toto vypada i na odkaz primo na nejaky framework pro praci s tim.

Lumi(r) Navrat

Odpovedet emailem