No jo! Tomu znovu vytváření toho samého jsem se chtěl právě vyhnout. Když už to
tam někde v hibernate je načtené.
Z Configuration je to podle dokumentace i přístupné.
Jen bych musel mít natáhnutí hibernate přes Configuration a používat Session a
to neumím, jak už jsem psal.

Jinak principiálně je to to co píšeš. Mám chování v nějaké třídě popsané
anotacemi (svými). Ty popisují, které položky se budou zobrazovat ve sloupcích
tabulky (které se jen načtou - třeba klíč), co je klíč, jak se to bude jmenovat
v hlavičce tabulka atd.
Ale potřebuji odněkud do selektu dostat vazby a ty jsou popsané v těch JPA
entitách...

select x.ab, x.bc, y.cd  from Neco x join NecoJineho x.[tady to potřebuji
doplnit z anotace JPA entity Neco] y ... atd.

potřebuji vytáhnout jen ty vztahy.

Potom použiji reflexi na naplnění setů a getů své "entity" a uložit si tam
obsah řádku tabulky. A taky si přes tu entitu potřebuji převést pořadové číslo
řádku tabulky na klíč.
Asi dělám něco, co už někdo udělal v nějakém frameworku, ale zatím jsem na to
nenarazil a nemám čas po tom pátrat a učit se kvůli tomu celý framework.

No ale asi mi nic jiného nezbude, než si to načítání napsat. Stejně většinou
anotuji položky, takže to nebude zase tak složité.
A ten algoritmus čtení položek a jejich anotací už vlastně mám.
Koukal jsem na ty odkazy, co jsi vygooglil. Ten, co načítá persistenci se bude
hodit :-). Díky
Arne

Odpovedet emailem