Dobrý den,

mám aplikaci napsanou ve Swing a rád bych do ní přidal nějakou formu nápovědy. Nepředpokládal jsem že by to mohl být problém, proto jsem této problematice v začátcích projektu nevěnoval pozornost, ale když jsem se snažil hledat na google, našel jsem jen JavaHelp, který vypadal že by mohl umět to co potřebuji, ale ze stránek Oracle je jen odkaz na stránky projektu kde není vůbec žádný text a můžu si prohlédnout jen zdrojový kód, nic víc.

Mohl by jste mi někdo poradit co používáte pro tvorbu a zobrazování nápovědy nejen u SWING aplikací, ale i na webu ?

Zde jsou požadavky:

   * multiplatformní
   * zakomponovaná do aplikace (nechci otevírat browser s HTML nápovědou)
   * možnost procházení nápovědy, hledání, index
   * možnost se odkázat na konkrétní stránku (když jsem na okně a
     stisknu F1, tak chci zobrazit nápovědu pro dané okno)
   * použití stejné nápovědy na webu a desktopu výhodou

Předem děkuji.
Korecký