Tak to vypada na chybu u Oracle, JavaHelp byl drive normalne dostupny.
Mozna by sel prozatim nejak ziskat z NetBeans (nevim, nepouzivam je,
ale mely by mit pro JavaHelp podporu, viz treba
http://weblogs.java.net/blog/2007/05/15/javahelp-and-swing-application-framework).

JavaHelp lze snadno zobrazit pres servlet. Napr. tady je, jak
jednoduse se integroval do ZKoss Web frameworku:
http://docs.zkoss.org/wiki/JavaHelp_2_and_ZK_5

Horsi to je s nejakym rozumnym authoring nastrojem (tedy nejaky GUI
editor). Asi ty dobre jsou jen placene.

--
Ondra Medek