> Na některých školách prosazují pro úvodní kurzy Python, ale já se
domnívám, že to, že v jazyku napíšete jednodušší Hello World a
> snadněji v něm inicializujete seznam, z něj ještě nedělá vhodnější jazyk
pro výuku.

No podla mna je python vhodnejsi na vyuku uz len kvoli tomu, ze nuti pisat
"pekne programy" (odsadzovanie...) a nie je taky ukecany ako java - tzn.
algoritmy su v nom v prirodzenejsej podobe - skoro matematicky zapis. A este
sa k tomu omnoho lahsie nauci.

Suhlasim vsak, ze asi je vhodnejsie najprv nabrat nejake skusenosti s
typovanymi jazykmi a az potom prejst na netypove. Mam vsak tusenie, ze
typovane jazyky sa tak o cca 10 rokov budu pouzivat uz iba na specialne
oblasti, kde to bude vyhodnejsie. Vyvoj speje k stale vyssie urovnovym
jazykom a netypova syntax je podla mna rozhodne tymto smerom.

VBalko

Odpovedet emailem