Dobry den, myslim si ze view by nemel vybirat controller, ale nejaky filtr na requestu a mam takovy pocit ze to v spring MVC dokonce takto je, ze jde podle urcitych pravidel urcit jaky filtr se aplikuje. Dale me v tom navadi to, ze se kontroluje accepted-content-type takze snad se i takovy princip castecne pouziva (ikdyz toto je jakoby na jinou vrstvu).

PP