Mne neslo uplne o typovo rozne view-s. Toto uz myslim presahuje MVC. Pri
niecom takom, kedy uz clovek uvazuje o napriklad tej konzolovke a tak sa uz
budeme bavit v rovine backend | frontend (alebo to SEO). Mozno som uviedol
blby priklad ale zoberme si MVC v iOS (no flame). Svojho casu to bolo jasne
ako facka. Tie devices mali rovnake rozlisenie obrazovky. Zrazu prisli
tablety, obrazovka sa zmenila a designeri mali silne nutkanie tuto plochu
vyuzit. Funkcionalita sa nemeni, len sa meni rozlozenie ovladacich prvkov. A
teraz ci je dobre mat nejaky obecny system na to alebo to s kludom moze
riesit controller a netreba tam pridavat dalsiu zlozitost. Podla mojho
nazoru sa MVC situuje vo frontende kde by controller mal riesit  'kliklo sa
na nejaky button' . View by to fakt mal len a len zobrazovat. Ja osobne uz
JSP povazujem za nie idealne, lebo clovek tam moze dat nieco co tam
nepatri (a castokrat tam aj da).

Mozete mi pls poslat link na vas clanok ohladom toho SOA?

Och asi strasne spekulujem ale kazdopadne dakujem za kazdy postreh.

Dakujem,
Zdenko

Odpovedet emailem