>  Z pohledu funkčnosti se mi více líbí technologie jako Freemarker, které
>>

> Osobně používám FreeMarker víc než deset let, takže vím, jak hluboký a
> hluboce zakořeněný je to omyl.

Pokud se dobře pamatuju, Terence Parr (autor ANTLRu a StringTemplate) v
jednom svém článku dovozuje, že aby byl šablonovací systém rozumně
použitelný, musí být turingovsky úplný :-) A to je i StringTemplate, i když
programovat v něm je pekelně nepříjemné.

LT

P.S.: Kdysi jsem ve Velocity napsal selection sort a mám pocit, že ten kód
se používá dodnes :-)