Dobrý den,

již několik let programuji v jazyce Java a vyznám se dobře v standardní
edici (a některých příslušných nástrojích, jako je maven či log4j).
Enterprise technologie neznám prakticky vůbec, resp. nanejvýš jsem o
některých slyšel. Nevím ani, jak přesně se nahrávají webové aplikace na
server (Tomcat), atp.

Nyní bych se potřeboval naučit používat technologii JAX-WS pro vytváření
webových služeb a příslušných klientů. Prohlédl jsem si pár článku a
tutoriálu na internetu, nicméně všechny implicitně předpokládaly znalosti
jiných enterprise technologií a ani po jejich přečtení nejsem schopný
jednoduchou aplikaci vytvořit a zprovoznit.

Prosím doporučte mi "linearizovaný" seznam technologií "od Java SE po
JAX-WS" (pokud možno i vhodných studijních materiálů) - jak se s nimi
postupně seznámit.

Předem děkuji,
Dušan Rychnovský

Odpovedet emailem