Zdravím všechny!

Doufám, že se nebudu opakovat, ale může mi někdo pomoci pochopit
následující? Ukládám si hesla pod androidem (java) a ten je maskuje pod md5.
Jenže někdy se stane, že md5 nemá uloženo 32 znaků, ale pouze 31 znaků.
Zjistil jsem, že je vynechána jedna nula (bohužel na libovolném místě). Ale
u některých hesel jsou zase uloženy správně. Potřeboval bych pro další
evidenci všech 32 znaků, ale na internetu jsem našel jen radu o vložení nuly
před hash. Také je na internetu spousta skriptů, ale nefungovaly mi. Můžete
mi prosím někdo vysvětlit proč tomu tak je a jak nejlépe převést tuto 31
znakovou hash na 32 znakovou hash.  Všem děkuji za Vaše odpovědi

Příklad:

6666 převedeno na e951081ac30ffa83f10b68cde1cac7, ale správně je
e9510081ac30ffa83f10b68cde1cac7

3333 převedeno na 2be9bd7a3434f738ca27d1918de58bd, ale správně je
2be9bd7a3434f7038ca27d1918de58bd

ale u čísla 1111 je správně uložena hash b59c67bf196a4758191e42f76670ceba

Odpovedet emailem