Neznam konkretni situaci, takze se mozna ptam spatne, protoze s tim
nemuzete nic udelat: Musite pouzivat zrovna MD5? Nebylo by lepsi sahnout po
nejake jine hashfunkci? Neco z rodiny SHA (Schneier Has Access) pro
kontrolu otisku a nebo specializovane (=umyslne pomale) hashfunkci pro
ukladani hesel? MD5 je z hlediska bezpecnosti uz ponekud za zenitem...
A z podobneho soudku: solite? ;)
  O.N.

Best regards
        Ondřej @satai Nekola

--
Understanding is a three edged sword. Your side, their side, and the truth.

Odpovedet emailem