Van: Evert van Dijken [mailto:evert...@gmail.com]
Verzonden: sábado, 11 de agosto de 2012 13:27
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Tagging

Hierover is een paar dagen geleden in een andere Engelstalige Legacy groep
een vraag gesteld en het antwoord van support was dat dit inderdaad
aangepast is omdat veel gebruikers dachten dat al hun bronnen verdwenen
waren nadat ze vergeten waren dat ze een Tag (vinkje) hadden gezet bij Show
Tagged (Hoofdbronnenlijst > Toon alleen > Gelabeld)
Na een herstart van Legacy worden nu standaard alle bronnen getoond om
verwarring bij de gebruiker te voorkomen. Als je daar dus een vinkje zet dan
blijft die alleen staan gedurende de huidige sessie van Legacy. Na een
herstart worden alle bronnen weer getoond.
Evert

Op 11 augustus 2012 12:17 schreef Ton van Heusden
<heusde...@zeeuwengevonden.nl> het volgende:

Na de laatste update heb ik probleem.

Ik heb net zoals jullie veel bronnen, waarvan de meeste slechts een enkele
keer voorkomen. De meest voorkomende heb ik getagged.

Bij het kiezen van de hoofdbron (master source) heb ik als default show
tagged aangevinkt.

Tegenwoordig moet ik telkens als ik opnieuw opstart de eerste keer die keuze
opnieuw maken, terwijl dit vinkje vroeger altijd aan bleef staan.

Is dit veranderd?

Kan ik hier zelf wat aan doen?

Vast bedankt voor de oplossing.

Ton van Heusden

Berichtenarchief :
http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Berichtenarchief :
http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2012.0.2197 / Virusdatabase: 2437/5192 - datum van uitgifte:
08/10/12