Support had een probleem met een groot aantal gebruikers, die hun bronnen
niet meer konden vinden in Legacy. Op een gegeven moment kwamen ze erachter
dat al die gebruikers een vink hadden staan bij Gelabeld.
De oplossing van de programmeurs was om de standaardinstelling aan te
passen (geen vinken). Dat bespaarde gebruikers en support veel tijd en kost
de gebruikers die die optie willen gebruiken niet veel tijd (één klik).
Wil je alleen Gelabelde bronnen zien dan zul je dus nu na een herstart even
een vinkje moeten zetten bij Gelabeld.
Evert