From: Marjolijne
Sent: Wednesday, October 17, 2012 2:00 PM
To: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Subject: RE: [Legacy-Nederlands] opslaan gegevens

Pieter en Irma,

Ik heb dat soms ook. Ook wordt het op het persoonsscherm de net ingevoerde
partner soms niet vermeld. Ook als dat schermonderdeel blanco blijft sla ik de
gegevens op, sluit het programma af en start het weer opnieuw op. Alle gegevens
staan dan netjes vermeld. IK probeer te vinden wanneer zoiets gebeurd, maar
daar ben ik nog niet achter.

Marjolijne