Al jaren gebruik ik met veel plezier Legacy. Een geweldig programma, maar ik
mis een specifieke optie die mij zeer gelegen zou komen.

Bij Check & repair is het mogelijk om sorteer feiten aan te vinken. Daar maak
ik graag gebruik van, want soms vergeet ik te sorteren en dat staat niet netjes
in rapportages. Ik zou zo graag een zelfde optie hebben voor het sorteren van
kinderen op leeftijd. Dat heb ik al eens voorgesteld, maar zonder een reactie.
Als er meerdere gebruikers zijn die dit ook zouden willen, misschien dat we dan
meer kans hebben op zo'n optie.

Wie?

Met vriendelijke groet,

Ton van Heusden