Heb je gezien dat er nog een optie is:
Lint > Hulpmiddelen > Andere hulpmiddelen > Sorteer ....?

Of er dan automatisch wordt gesorteerd bij samenvoegen weet ik niet.
Anders is het even van deze optie gebruik maken, en dan worden alle
lijsten weer gesorteerd.

Bert

Ton van Heusden schreef op 5-1-2014 17:43:

> Beste wensen 2014 allemaal.
>
> Als ik een kind toevoeg, worden de kinderen automatisch gesorteerd,
> hetgeen ik als een aanmerkelijke verbetering beschouw. Net zoals de
> feiten.
>
> Maar na een samenvoeging, moeten de kinderen handmatig worden
> gesorteerd. Dat vergt dus aandacht. Kan ik dat anders instellen, zodat
> dit na het samenvoegen ook automatisch geschiedt?
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ton van Heusden

> Berichtenarchief
> : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast!
Antivirus-bescherming actief is.