Van: Evert van Dijken [mailto:evert...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 10 september 2013 8:36
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Uitschrijven

Ruud,

Ik begrijp je reactie, maar probeer dit soort discussies gewoon te negeren. Het
zou jammer zijn als je je hierdoor zou laten afschrikken. De meeste gebruikers
in deze groep hebben zich afzijdig gehouden, dan bloedt zo'n discussie het
snelst dood.

Zeker als het gaat om partners van hetzelfde geslacht reageren mensen soms fel.
Ik heb dat ook gezien in andere genealogiegroepen. En van het één komt het
ander.

Deze groep is niet echt gemodereerd omdat de beheerders Engelstalig zijn.
Iedereen kan zich echter zelf aan- of afmelden. Onderaan elke mail staat een
link naar de aan- of afmeldpagina.

Als je je toch af wilt melden vul dan je e-mailadres in op de aan- en
afmeldpagina en kies de juiste opties.

Evert