Oke ik heb wel de klok horen luiden maar wist niet waar de klepel hing
Negeren is inderdaad een beproefde methode
Zelf heb ik in mijn bestand meedere paren van hetzelfde geslacht verkregen
d.m.v
een gedcom van een ander genealogieprogramma die dat blijkbaar wel
ondersteund
binnengehaald in AncestralQuest14 c.q. PAF5
en als voorbeeld Wim Zonneveld gewoon 2 mannen al zegt programma " Wife van"
Ik weet niet wat Legacy7 daar meedoet!