Beste Wim,
Als ik dat venstertje zie meteen nadat je op de download link hebt geklikt,
is er mogelijk iets mis in je computer.
Ik zou dan proberen om iets anders (onschuldigs!) te downloaden en te
kijken of je hetzelfde venster ziet. Dan weet je het zeker. Als andere
downloads dit niet vertonen dan is er iets heel vreemds.
Mocht het je computer zijn die de fout veroorzaakt, dan zit er niets anders
op dan hem terug te zetten naar een herstelpunt.
Theo Zelders