Wim,

Dat gaat voor mij niet op: op alle machines dezelfde virusscanner.

Marjolijne

Van: wvanhaerin...@planet.nl [mailto:wvanhaerin...@planet.nl]
Verzonden: maandag 9 december 2013 17:10
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] installatie legacy 8

Beste meedenkers,

Inmiddels ben ik iets wijzer geworden. Ik heb nog een tweede laptop (werkt met
Windows 8).

Ik heb geprobeerd Legacy8 daarop te installeren. Resultaat : zelfde foutmelding.

Echter : Theo schreef : het zou goed kunnen dat een bepaald antivirus programma
Legacy niet accepteert; bedankt Theo.

Nu gebruik ik op mijn Windows 7 lap top, Panda Cloud Pro (betaalde versie). Op
de Windows 8 laptop versie zit tot nu toe de onbetaalde versie van Panda.

Ik heb dit laatste programma verwijderd en vervolgens gekeken of Legacy8 zich
nu wel liet installeren. Antwoord : Jawel !

Wat ik nog niet geprobeerd heb is om vervolgens deze free Panda weer te
installeren. Levert dat problemen op dan maar in vredesnaam een andere
virusscanner zoeken.

Hoe de betaalversie van Panda zich zal gedragen na herinstallatie weet ik nog
niet. Vermoedelijk net zo verkeerd (of misschien toch goed ?) na herinstallatie
als de vrije v

ersie.

Het resultaat van die acties zal ik t.z.t. aan zowel Panda als aan Legacy
melden.

aar vermoedelijk ben ik een v

an de zeer weinigen die Legacy en Panda combineren.

Dat zou kunnen verklaren dat dit probleem tot nu toe niet is aangemeld door
anderen.

Hoe dan ook, iedereen bedankt!

Wim