Je kunt altijd zelf een status toevoegen. Daarvoor heb je geen MSAccess
nodig. Maar dat zal niet vertaald worden naar een andere taal. Legacy
heeft geen ingebouwde vertaler. Wel zal de status in de oorspronkelijke
taal zichtbaar blijven.

Bert

Ton van Heusden schreef op 19-12-2013 14:28:

> Bij het invullen van de status van een kind zijn er maar een paar
> mogelijkheden: doodgeboren en tweeling. Vooral bij een tweeling
> gebeurde het vroeger dat één of beide kinderen doodgeboren werden. Ik
> kan maar één status kiezen en dat vind ik jammer.
>
> Is er een mogelijkheid om (via MSACCESS) een status toe te voegen die
> ook in een andere taal vertaald gehandhaafd blijft?
>
> Ton van Heusden

> Berichtenarchief
> : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast!
Antivirus-bescherming actief is.