Nee, Legacy 8 wordt in een aparte, eigen, directory gezet. Legacy 7 (.5)
wordt niet overschreven en kan gewoon gebruikt worden. Familiebestanden
ingelezen in V8 kunnen niet meer in V7 gebruikt worden. Daarom eerst een
kopie maken van het V7 familiebestand. Een en ander staat ook duidelijk
vermeld op onze website.

Bert

.Willy Janssis schreef op 11-1-2014 23:51:
> Een vriend van ons werkt nu met Legacy 7.5 en wil overgaan tot het
> kopen van Legacy 8, maar hij heeft schrik of  bij het downloaden  de
> 7.5 gaat verwijderen van zijn computors .
> Bijgevoegd zijn nota , bestaat die mogelijkheid.
> M.vr.gr.
> Willy

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast!
Antivirus-bescherming actief is.