Hallo Ton,

Heb net even een test gedaan met een Gedcom vanuit Legacy8 importeren in
Legcy7.5

Voor zover ik kan overzien zijn alle gegevens, incl. foto’s, mee overgegaan.

Heb natuurlijk niet alles gecontroleerd maar waar moet ik op letten wat niet
goed gaat bij deze manier van ‘converteren’?

Groetjes,

Irma

Irma Lommen - Salden

 <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl