Beste Irma,
Legacy wordt geïnstalleerd in de "Program Files" map, en jouw
databestanden in je "Documents" map. Dat is handig als je met meerdere
mensen op één computer werlt, want iedereen heeft zijn eigen
"Documents".
De mediabestanden zet Legacy ook in die Docoments->Legacy map. Daar
vind je een map media, waar Legacy alles het liefste ziet. Als je
Legacy opent kun je via Opties -> Aanpassen -> 6.Standaardmappen bij
6.2 eventueel een andere map voor de media aanwijzen als je dat liever
hebt. Maar het lijkt mij het handigst om alles in die meda map te
hebben.
Theo