Ik kan hier verder niets zinnigs over zeggen, ik heb geen iMac, zie wel af
en toe berichten in de LUG voorbijkomen van gebruikers die ongeveer
dezelfde problemen hadden. Stel je vraag dus eens in de Engelstalige LUG
daar zitten veel meer gebruikers met een iMac.
Evert

Op zondag 7 december 2014 heeft Irma Lommen - Salden <irmalom...@home.nl>
het volgende geschreven:

> Bedankt Theo en Evert voor jullie reactie.
>
> Heb je link bestudeerd Evert en daar wordt gezegd alles op C:\ te houden
> ergo alles onder Windows te houden dus………
> data en media onder “C:\users\..mijn naam…\Legacy Family Tree\Data….. c.q.
> \Media".
> Zo gezegd zo gedaan.
>
> Werkt prima totdat ik het programma sluit en weer open en Legacy weer de
> weg kwijt is en als Standaard map (welke ik gesaved had als C:\ enz.,
> ingesteld had als default!!)
> Legacy er weer “ \psf\Home\Documents\Legacy Family Tree\Data c.q. \Media”
> [...]

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Antwoord per e-mail aan