Heel vreemd Phia,
Het eerste is gewoon wat je altijd onder aan een mail ziet. Het staat
ook letterlijk onder mijn mails.
Het tweede is geen tekstbestand maar een stukje code waarin het Legacy
nieuws staat dat je ook te zien krijgt wanneer je de tab Legacy Basis
aanklikt.
Sluit je Legacy wel af wanneer de tab "Gezin" is gekozen?
Groet, Theo