Hallo Theo

Ik vond het ook al vreemd, en ik sluit altijd af in de gezin tab met het
icoon afsluiten.
Inderdaad als ik op de rode regel in het scherm van de basis tab klik,
krijg ik dat bestandje ook te zien. Ik heb nu in het menu opties  als je
in de basis tab staat (zag die mogelijkheid ineens staan), de tweede
optie gekozen en nu heb ik er geen last meer van.

groetjes van

Phia van Mil-Le-Rûtte

phiavan...@home.nl