Frens,
In het GEDCOM bestand worden de mediabestanden aangegeven met het hele
pad er naar toe. Dus bv C:\Users\Frens\My
Documents\Legacy\Media\Dinges.jpg .
Wat je dan moet doen is in het hele bestand die riedel
"C:\Users\Frens\My Documents\Legacy"
met search and replace vervangen door .. (twee punten).
Als je in dezelfde mapstructuur blijft werken komen dan de plaatjes
ook mee na het importeren van de GEDCOM.
Theo