Van: Theo Zelders [mailto:tzeld...@gmail.com]
Verzonden: woensdag 8 april 2015 22:40
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Media bestanden in Gedcom

Frens,
In het GEDCOM bestand worden de mediabestanden aangegeven met het hele pad er
naar toe. Dus bv C:\Users\Frens\My Documents\Legacy\Media\Dinges.jpg .
Wat je dan moet doen is in het hele bestand die riedel "C:\Users\Frens\My
Documents\Legacy"
met search and replace vervangen door .. (twee punten).
Als je in dezelfde mapstructuur blijft werken komen dan de plaatjes ook mee na
het importeren van de GEDCOM.
Theo