Wat mij hier opvalt is het gebruik van de plaatsenlijst zelf.

Loed zegt te gebruiken:      Venlo, Limburg, NLD of Brussel, Brabant, BEL

Ikzelf gebruik in dit geval:     ,Venlo, Limburg, NLD of ,Brussel, Brussel, BEL
 (de provincie Brabant bestaat niet meer en Brussel ligt nog in Vlaams-Brabant
nog in Waals-Brabant, maar in het Brusselse gewest; dit tussen haakjes)

Dit laat de ruimte voor deelgemeenten en dergelijke zoals   Erps-Kwerps,
Kortenberg, Vlaams-Brabant, BEL of nog Evere, Brussel, Brussel, Bel

Zo had ik het indertijd begrepen uit de manual van Legacy 5 of 6; doe ik het
dus reeds jaren verkeerd of hoe zit dat nu?

Bert