Van: Loed Rongen [mailto:loed.ron...@planet.nl]
Verzonden: vrijdag 21 augustus 2015 8:23
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Hoofd-Plaatsenlijst

Beste Legacy gebruiker,

Met meerdere mensen willen wij aan een, al bestaand, bidprentjes project werken.

De beste manier om dit te doen is, denk ik, dat iedereen telkens een nieuw
bestandje aanmaakt, exporteert, en aan mij toestuurt waarna ik dit samenvoeg in
een algemeen hoofdbestand.

Van dit bestand maak ik dan regelmatig een Gedcom uitvoer die ik weer exporteer
naar onze Bidprentjes publicatie op Genealogieonline.

Van belang is dat hierbij iedereen de gegevens op dezelfde manier invoert.

In het hoofdbestand heb ik de hoofd-plaatsen aangepast in de vorm van b.v.
Venlo, Limburg, NLD of Brussel, Brabant, BEL.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze bijgewerkte hoofd-plaatsenlijst bij iedereen
thuis op dezelfde manier in het programma komt te staan?

Grt, Loed

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.