Als je een bepaalde test niet in Legacy vindt dan kun je beter contact
opnemen met supp...@legacyfamilytree.com en aangeven dat jouw DNA gegevens
uit FamilyFinder niet opgenomen kunnen worden in Legacy DNA.

Dit staat op de Helppagina die op te roepen is door op Help te klikken op
de DNA pagina (klikken op de DNA knop, maar dat weet je waarschijnlijk al
lang ;) , dus aarzel niet om contact met de klantenservice op te nemen.

*Beschikbare testen*De lijst met beschikbare testen wordt getoond in het
gedeelte rechtsboven in het venster. Hier staan de meeste van de populaire,
algemeen beschikbare testen. Wanneer meer testen aan het publiek worden
aangeboden, zullen die aan de lijst worden toegevoegd en verschijnen in
latere updates van Legacy. (Als U een test kent, die nog niet in de lijst
staat, laat dat dan svp aan ons weten, zodat we die kunnen toevoegen)
Wanneer een test wordt aangeklikt, wordt er een beschrijving van de test
getoond.

Evert