De 91 huwelijken zoals MRIN 281 en 282 bekijken om te zien of één van de
partners een verkeerd geslacht heeft. Als het om huwelijken van partners
met hetzelfde geslacht gaat dan kun je deze foutmelding negeren, anders het
geslacht aanpassen. Het lijkt me verstandig om ook een bestandscontrole uit
te voeren (Verifieer / Repareer).
Evert

Op donderdag 8 oktober 2015 heeft jan reinders <janreind...@hotmail.nl
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','janreind...@hotmail.nl');>> het volgende