Van: CMJ (Kees) Pleeging [mailto:cmjpleeg...@caiway.net]
Verzonden: donderdag 8 oktober 2015 19:28
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] man en vrouw zelfde kleur in indexbalk

Hallo Marjolijne,

Wat mij in een dergelijk geval heeft geholpen is als  volgt:
1. Van de personen in het huwelijksrecord de persoonsgegevens openen en
controleren of een van deze twee een verkeerde M/V status heeft.
2. Indien dit het geval is de persoon met foute M/V status in dit huwelijk
ontkoppelen
3. Nadat deze persoon ontkoppelt is, zou je de M/V status kunnen wijzigen bij
de persoongegevens.
4. Na de correctie kan deze persoon weer aan het huwelijk worden toegevoegd,
hiervij wel controleren of een eventuele ouder/kind relatie nog de juiste
status heeft.

Mocht de betreffende persoon in meerdere huwelijken gekoppeld zijn, zal je
waarschijnlijk eerst stap 2 voor alle betrokken huwelijken moeten doen,
alvorens stap 3 in te gaan.
Het mag duidelijk zijn dat het het beste is alvorens deze aanpassingen uit te
voeren een goede backup te maken.

Wellicht dat dit jou ook helpt.
Groeten
Kees