Hallo Irma,
Ik gebruik Outlook (2016).

Probeerde een print screen mee te sturen maar……….zie mijn andere mail!

OK, de kopie direct aan mij is aangekomen, met print screen.

Ik zie daar inderdaad een melding over een bijlage, en ik vraag me af of dat een instelling in Outlook is. Je stuurt zelf mails met bijlagen, waarin de opmaak zit, maar het lijkt erop dat je voor lezen juist het in de mail tonen van bijlagen uitgeschakeld hebt.

Of dat zo is, kun je snel zien, als je hier _onderstreepte woorden_ ziet. Die zie je waarschijnlijk niet, omdat de onderstreping alleen in de bijlage zit.

Ik zou me er in dit geval verder geen zorgen over maken.

groetjes,

Enno