On Tue, 23 Feb 2016 19:52:29 +0100, Enno Borgsteede
<ennob...@gmail.com> wrote:

>Ik zie daar inderdaad een melding over een bijlage, en ik vraag me af of
>dat een instelling in Outlook is. Je stuurt zelf mails met bijlagen,
>waarin de opmaak zit, maar het lijkt erop dat je voor lezen juist het in
>de mail tonen van bijlagen uitgeschakeld hebt.

Elke zichzelf respecterende mailinglist stuurt GEEN bijlagen door: die
moeten dan door ALLE lezers gedownload worden wat tot onnodig veel
dataverkeer leidt.Op m'n comp geen probleem, op m'n IPad 4G met
beperkte databundel machtig irritant.

Daarnaast is het nietpretals een bericht in 1 keer naar een
privé-ontvanger EN de mailinglist wordt gestuurd.

Een evt antwoord gaat dan naar privé, zodat de mailinglist er weer
niets aan heeft en het kan de routing in mijn mailprogramma Agent,
(heel wat geavanceerder wat dat betreft dan Outlook), ook bv in
Thunderbird verkeerd uitpakken, waardoor de mail in een verkeerde
folder terecht komt en je eea alsnog handmatig moet gaan aanpassen.
Voor 1 mailtje niet erg, maar ik zie het nu steeds vaker gebeuren.

Willem.