Als je Engels begrijpt kan je deze Webinar volgen, cristalclear hoe je
broninfo toevoegt.

http://familytreewebinars.com/download.php?webinar_id=201

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens jf.gleusteen
Verzonden: maandag 11 april 2016 19:26
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Bron vermelding
Urgentie: Hoog

Geachte forumleden,

Ik gebruik Legacy 8 de luxe.

In dat programma zijn al heel wat genealogische gegevens ingevoerd.

Waaronder foto's; kopie akten; etc.

Wel heb ik een probleem met het invoeren van de bronnen.

Als je iets in de Burgerlijke Stand; Bevolkingsregister of DTB hebt

gevonden is dat natuurlijk mooi.

Het importeren in o.a. de mediamanager lukt ook goed,

alleen bij de betrokken persoon bijv. het aktenummer invoeren

lukt niet. Een genealogisch onderzoek dient altijd onderbouwt te

worden met de vindplaatsen van de betr. gegevens.

Is er mogelijk in dit programma een manier om aktenummer; filmnummer;

of andere vindplaatsen aan een persoon te koppelen?

Misschien kan iemand mij eventueel de stappen noemen om tot een goed

resultaat te komen?

Met vriendelijke groeten,

Jan F. Gleusteen