Heb je al eens in de help gekeken?

Er zijn pagina's over de bronvermeldingsystemen in Legacy standaard en bronschrijver.
Verder is er een hoofdstuk: Hoe uw informatie te documenteren.

Bert

Op 12-4-2016 om 14:20 schreef jf.gleusteen:

Bedankt voor je reactie.

Voor jou misschien duidelijk voor mij niet.

Misschien wil je mij uitleggen hoe jij dat doet?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jan F. Gleusteen

*Van:*Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *K.P.G. Tamboer
*Verzonden:* maandag 11 april 2016 21:33
*Aan:* Dutch User List
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Bron vermelding

Ja hoor, je kunt gewoon je eigen feiten definiƫren. Filmnummer, Aktenummer noem maar op

--
Met vriendelijke groet, K.P.G Tamboer

maandag, 11 april 2016, 07:26PM +02:00 van "jf.gleusteen" <jf.gleust...@quicknet.nl <mailto:jf.gleust...@quicknet.nl>>:

Geachte forumleden,

Ik gebruik Legacy 8 de luxe.

In dat programma zijn al heel wat genealogische gegevens ingevoerd.

Waaronder foto's; kopie akten; etc.

Wel heb ik een probleem met het invoeren van de bronnen.

Als je iets in de Burgerlijke Stand; Bevolkingsregister of DTB hebt

gevonden is dat natuurlijk mooi.

Het importeren in o.a. de mediamanager lukt ook goed,

alleen bij de betrokken persoon bijv. het aktenummer invoeren

lukt niet. Een genealogisch onderzoek dient altijd onderbouwt te

worden met de vindplaatsen van de betr. gegevens.

Is er mogelijk in dit programma een manier om aktenummer; filmnummer;

of andere vindplaatsen aan een persoon te koppelen?

Misschien kan iemand mij eventueel de stappen noemen om tot een goed

resultaat te komen?

Met vriendelijke groeten,

Jan F. Gleusteen

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.