Goedenavond,

Ik had eerst ook problemen om de rest van de regel te legen. Maar dat komt door de instellingen in 'Hoe te vervangen'. In eerste instantie stond deze op 'Vervang alleen gevonden...enz.' Na dat ik deze had veranderd in 'Vervang het gehele veld.... enz.', werd de hele regel geleegd. De overige regels bleven onveranderd aanwezig.

Maar Safety First! Altijd een recente backup achter de hand natuurlijk!

Vriendelijke groeten,
M. van der Sluis