Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Sandra Cassiman
Verzonden: dinsdag 31 mei 2016 10:48
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Algemene Notities

Hallo,

Ik las het antwoord op de vraag van Dhr Sluis.

Ik  heb ook geprobeerd via zoek en vervang, het probleem is echter bij mij

_NEW: TIME 16:22:45

_NEW: @12928@INDI (wat betekend dit?)

New Time krijg ik wel weg, maar de cijfers, (waarvan ik niet eens weet wat
ze betekenen) dus niet want die zijn variabel.

Ik heb tot hiertoe alles laten staan in Legacy, maar het staat nogal
slordig.

Er zijn ook al veel vakken met Notities ingevuld  dus ik kan alleen de
gevonden tekst vervangen.

Ik heb zo'n 60000 mensen in mijn bestand dus manueel zou dat niet te doen
zijn.

Een oplossing hiervoor ?

Thanx

Sanneke