Ik heb dit even getest.
Als ik precies dezelfde datum invoer bijv. 1 jan 1757 bij beide kinderen
dan geeft legacy geen melding. Als ik één van die datums verander in 2 jan
1757 dan geeft Legacy een melding. In dat geval kun je inderdaad de
waarshuwing uitvinken.
Evert

Op 6 augustus 2016 11:31 schreef Pieter Kerstens <pieter.kerst...@skynet.be>
: