Van: Peter Buyk <buykpe...@gmail.com>
Datum: 07-08-2016  07:37  (GMT+01:00)
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Tweelingen

Beste reageerders,
Het betreft hier dus een tweeling die op 2 verschillende data zijn geboren, de
een in de late avonduren en de 2e in de vroege ochtenduren, vandaar dat de 2
geboorteakten dus een verschillende datum vermelden, het uitschakelen van de
controle vind ik persoonlijk geen oplossing, voor zover ik dit heb kunnen
overzien geldt dit dan voor het hele bestand waar je aan werkt, het zou beter
zijn als er een mogelijkheid was om dit per persoon uit te kunnen schakelen.
Weet niet of hier een verschil zit in de gratis en betaalde versie, ik werk
namelijk nog met de gratis versie (zou dit programma wel willen kopen, maar zit
te hikken tegen de betalingsmogelijkheden die geboden worden)