Verbazend dat iemand die zegt in de IT te werken en zegt verstand van zaken
te hebben een voorstander is van de cloud……

Maar ja, dat is weer een heel andere discussie…..

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Marcel Remkes
Verzonden: Saturday, May 13, 2017 6:32 PM
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] stamboom

Niet iedereen is zo thuis op de computer... Dus het is niet vreemd dat er af
en toe zaken misgaan. Ik werk zelf in de IT als architect en mij overkomen
dit soort zaken niet maar zie bijvoorbeeld bij mijn ouders hetzelfde
gebeuren.

Ik sla al mijn data (ook Legacy) en backups tegenwoordig altijd op in de
cloud. Ik gebruik hiervoor een Office 365 subscription en heb 1 TB
beschikbaar om mijn data op te slaan. Geen gedoe meer met externe hard disks
en ik kan mijn computer(s) zo vaak opnieuw installeren als ik dat wens. Het
voordeel is ook dat ik overal bij mijn data kan en ik dus niet meer gebonden
ben aan één computer.

Groet,

Marcel

  _____