Begrijp ik je nu goed Joep? Wil je Legacy de schuld geven van je eigen
stommiteit?

Groet,
Kees

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens J.C. van Ommeren
Verzonden: zondag 14 mei 2017 15:54
Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] stamboom

Voor mij is deze discussie abacadabra. Ik wil gewoon , net als bij mijn auto,
de sleutel omdraaien en gebruiken. Hier moet je eerst een cursus voor gevolgd
hebben. Helaas is die cursus er niet
Het blijft voor een gewoon mens niet duidelijk en zeker niet klantvriendelijk.
Ik ga op zoek naar een wel klantvriendelijk programma
Joep van Ommeren