Je kan inderdaad van een fdb-bestand naar een ander fdb-bestand kopiëren in
Legacy
Het is niet zo eenvoudig en misschien wel aan te raden om het eerst eens
uit te proberen op twee kleine fdb-bestandjes

Alle uitleg hieraangaande vind je terug in de Helpindex van Legacy
Kies:   Help/Helpindex/Bestanden/Hoe van het ene naar het andere bestand te
kopiëren

Zelf eens uitgeprobeerd, want had zelf geen ervaring hiermee, op een paar
kleine fdb-bestandjes en dit lukte.
Nog elke dag leren we bij.  Veel succes.
Groetjes
Roger Deneweth