Ik heb een groot bestand (mijn grootvader) dat teruggaat tot 1500. Het 2de
bestand (mijn grootmoeder), is veel kleiner omdat ik maar tot 1700 kan
teruggaan (voor 1700 is er niets meer beschikbaar). Ga dus eerst een
back-up maken en daarna handmatig samenvoegen.
Allen bedankt voor het meedenken en op hoop van zege.

Pierre Debecker