Natuurlijk hoort het tussenvoegsel bij de achternaam. Maar voor ons Nederlanders is het niet ongewoon om je schoonzus op te zoeken, en dan te vinden "Heuvel, Johanna w.mn. van den", tewijl je zelf gevonden wordt onder "Braake, Leo H. te"

Ik ben daarom niet zo benieuwd naar hoe het hoort, maar hoe het werkt voor de mensen die het zo ingericht hebben. Zijn er onverwachte neveneffecten?

Leo
/https://www.ltebraake.nl/TNG/
TNG ,*.V12.0.1,*., Template 13, PHP 7.0.7,
MySQL mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 241ae00989d.... $ (client), MySQL 5.6.29 (server)
Desktop software: Aldfaer (now implementing Legacy)
/