Ik heb intussen het bestand geopend door *.* als extensie te kiezen. Ik krijg
33 tabellen te zien. In 2 daarvan vind ik een veld met de naam die ik zoek
(Dummyfeit). Die velden heb ik dus weggegooid maar.....  Nu zegt Legacy:  "
Fout! Feit Dummyfeit niet gevonden"
Regen in de drup verhaal....?
Karl maandag, 19 augustus 2019, 04:01p.m. +02:00 van W. Foederer
w.foede...@home.nl :