Ik zou het niet weten!Wanneer je niet precies weet hoe het werkt kun je het
beter laten ;)En je werkt natuurlijk altijd met een kopie!!Groetjes
IrmaVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "K.P.G. Tamboer"
<k.p.g.tamb...@kareltamboer.nl> Datum: 19-08-19  15:38  (GMT+01:00) Aan: Dutch
User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re:
[Legacy-Nederlands] Feit verwijderen Irma nog een vraag. Ik lees vaak dat
iemand het stamboom bestand manipuleert met access maar mijn access (2016) kent
geen fdb, wel dbf. Hoe doet men dat?
Karl.
maandag, 19 augustus 2019, 02:50p.m. +02:00 van K.P.G. Tamboer
k.p.g.tamb...@kareltamboer.nl:

Dank je wel Irma, daar was ik al bang voor. Ik dacht dat ik het eerder al eens
gedaan had maar natuurlijk geen aantekening gemaakt..... Ik zal eens met Access
experimenteren.  Daar heb ik nog nooit iets mee gedaan op deze database maar
misschien kan ik daar iets.

 -- Met vriendelijke groet, Karl Tamboer
maandag, 19 augustus 2019, 01:30p.m. +02:00 van Irma Lommen - Salden
irmalom...@home.nl:

                        Hallo Karl, Het enige wat mij lijkt dat je kunt doen is
alle records labelen waarbij een bepaald niet gewenst feit vermeld is en dan
die lijst afwerken door de feiten handmatig te verwijderen………. Ergens in de
file zou dit ook via Access kunnen gebeuren maar daarvoor moet je toch weten
waar en hoe……….. Succes,  Irma Irma Lommen –
saldenirmalom...@home.nlwww.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands
<legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens K.P.G. TamboerVerzonden:
maandag 19 augustus 2019 11:30Aan: legacy-nederlands@legacyusers.comOnderwerp:
[Legacy-Nederlands] Feit verwijderen Legacy 8. Ik heb het volgende probleem.
Doordat ik een Gedcom bestand geïmporteerd heb in Legacy zijn daarbij een paar
vreemde feiten ontstaan die gekoppeld zijn aan diverse personen. Die feiten wil
ik nu graag verwijderen maar dat gaat niet omdat ze aan persoon gekoppeld zijn.
Een feit dat niet gekoppeld is kan gewoon verwijderd worden. Ook kan ik dat
feit niet combineren met een leeg record zoals de Help aangeeft ook omdat het
aan personen gekoppeld is.Mijn vraag, heeft iemand een truc?--Karl Tamboer