Hallo,

ik ben een nieuwe Legacy gebruiker. In het verleden heb ik TMG gebruikt en
nadat mijn genealogisch onderzoek enige tijd stil gelegen heeft heb ik nu
besloten een nieuwe start te maken met legacy. Ik heb inmiddels de deluxe
edition aangeschaft.
Ik loop nu tegen een probleem aan wat ik met behulp van de helpbestanden en
forums niet opgelost krijg. Ik heb enkele hoofdbronnen aangemaakt en zodra
ik dat gedaan heb kan ik daar ook feiten aan koppelen. Bij een nieuw feit
kan ik via de bronnenknop dan kiezen voor "citeer een bron" en op die
manier ook dit feit aan zo'n bestaande bron koppelen. Het werkt wel wat
omslachtig, maar ja, dat zij zo. Het probleem is nu dat als ik Legacy sluit
en op een later moment weer open dat dan de "citeer een bron"-knop niet
meer aanklikbaar is. Als ik via overzicht naar de hoofdbronnenlijst ga
staan mijn aangemaakte bronnen er nog steeds, maar ik kan ze niet meer
koppelen aan nieuwe feiten.
Het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik per Legacy-sessie steeds nieuwe
bronnen aan moet maken? Ik doe hier blijkbaar iets verkeerd. Kan iemand wat
licht hierop schijnen?

vriendelijke groet,
Frankje Huisman